KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Glamour beauty shopping

2016. április 10. - Kreatív Varázs

A mostani Glamour napokat már nagyon vártam, mert sok olyan smink termék volt amit már régen kinéztem magamnak és most szinte minden fél áron volt. Több drogériában is voltam, mert volt olyan termék ami már elfogyott a nagy roham miatt és ez a sláger termékek is így volt. A már régen kinézett termékek mellett, olyan is megvettem amit nem terveztem és már alig várom hogy kipróbáljam őket.

p4097480.JPG

Amire már nagyon vágytam az a MAYBELLINE Brow drama volt, mert már régóta szerettem volna olyan szemöldök formázót ami színezi és formálja a szemöldököt és egész nap fent marad. A következő az she stylezone vízálló szemhéjtusa volt. Az évek során több szemhéjtust kipróbáltam, de egyik sem volt vízálló és nem maradt fent hibátlanul egy napon keresztül, de kíváncsian várom hogy ez mit tud. 

A következő a L'OREAL tükörfény sampon és balzsam volt, többen mondták hogy próbáljam ki, mert szép és fényes lesz tőle a hajam és úgy gondoltam hogy itt az ideje megfogadni a tanácsot. A RIMMEL standját sem hagytam ki és mivel nagyon szeretem a Kate Moss kollekció darabjait ezért muszáj volt megnéznem a tavaszi színeket és a 101-es halvány rózsaszín mellett döntöttem. Ezek a rúzson nem maradnak fent nagyon sokáig, kb. 3 órán keresztül viszont olyan szép a színe, így nem hagyhattam ott. A Baleának isteni illatú tusfürdői vannak, szinte már mindegyiket kipróbáltam kivéve ezt és finom vérnarancsosat. 

 

p4097483.JPG

Amikre útközben találtam rá az két ESSENCE lakk volt, csak sajnos lemaradt a képről. Egy sötét naracssárgát és egy fehér színű gél lakot vettem. Ezeket még nem próbáltam, de reménykedem benne hogy mivel gél lakk sokáig fent fog maradni. Ezen kívül az ISANA hővédő sprayre és száraz samponra is a drogériában találtam rá.

De a legizgalmasabb darabot a végére hagytam. A facebookon említettem, hogy a DM-ben ebben a hónapban ingyenes sminkelés van, ezért úgy gondoltam hogy kipróbálom. A Max Factor egyik sminkese készítette el a sminkemet, ami annyira megtetszett hogy a MAX FACTOR Miracle Match alapozót meg is vásároltam. Szerettem volna egy olyan alapozót ami minőségi és tökéletesen illik a bőrszínemhez és mivel láttam, hogy a bőrömhöz nagyon jól illik ezért meg is vettem féláron. 

Már nagyon várom, hogy mindegyiket kipróbáljam és beszámoljak nektek, mennyire válnak be.

p4097482.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr708586332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása