KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Áprilisi beauty rewiev

2016. május 05. - Kreatív Varázs

A Glamour napok alatt sok szépség terméket vettem, és ezek mellett más drogériai beauty dolgot is vásároltam áprilisban. Most összefoglalom nektek, hogy melyiket volt érdemes megvenni és melyik érte meg kevésbé. 

p5057943.JPG

A Glamour termékekkel kezdem a sort, a kedvencem a MAX FACTOR Miracle Match alapozója volt. Azért tetszett meg, mert részt vettem a Max Factor ingyenes sminkelési tanácsadásán és a sminkemet ezzel az alapozóval készítették amibe azonnal beleszerettem. Nagyon könnyű, és mivel fél áron volt nem is lehetett volna nagyobb szerencsém. A következő kedvenceim az Isana hővédő spray és a száraz sampon. Több szépség guru használ száraz sampont, ezért úgy gondoltam hogy kipróbálom és isteni illatuk van, a száraz sampon után tartása lesz a hajamnak és tovább bírja ki. Az ESSENCE lakkok közül a sötét narancssárgát és a mentát a Glamour napok alatt vettem és sokat hordtam őket, a pasztellt pedig pár napja szereztem be. Mindegyiknek nagyon jó színe van, két réteg után adja vissza az eredeti színét. Habár három napnál tovább nem marad fent sértetlenül, de ennek ellenére nagyon szép színei vannak. Szintén pár napja vásároltam a Hélia D hidratáló krémét, amit azért vettem meg mert Olay hidratálót nem lehetett kapni, így gondoltam kipróbálom ezt. Az anyag nagyon nehéz és nehezen kenhető viszont sokáig puha marad tőle a bőröm, így lehet hogy annyira nem is volt rossz választás. 

 

p5057955.JPG

p5057970.JPG

p5057968.JPG

Most pedig következzenek amik kevésbé váltak be, az első nagy sajnálatomra a RIMMEL Kate Moss kollekció rózsaszín darabja. Ebből a kollekcióból már van más színű darabom, de sajnos ez a 101-es nagyon könnyen lejön és utána kiszárítja az ajkaimat. A következő a sorban a MAYBELLINE Brow drama terméke, amire nagyon kíváncsi volt. A probléma, hogy nagyon nagy a kefe feje ezért nem csak a szemölködöt formázza meg, hanem a körülötte lévő területet ezért utána nem lesz szép és formása a szemöldök, így inkább maradok a szemöldökceruzánál. 

p5057950.JPG

p5057965.JPG

Have a nice day!Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr148689756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása