KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Neonzöld farmerral

2016. május 08. - Kreatív Varázs

Múlt héten amikor nyári ruhákat vásároltam akkor bukkantam rá erre a neonzöld könnyed nyári ruhára, ami azonnal megtetszett és arra a pulcsira emlékeztet aminek ugyanilyen színe van és a télen vásároltam. Mivel annyira nincs meleg ezért ebben az időben egy farmer dzsekit szoktam viselni, néha alá egy kardigánt is veszek. Választottam mellé egy kék mintás sálat amit Ausztriába vettem és az egyik kedvenc táskámat amit a Blázekból van. Nagyon szeretem ezt a táskát, mert kicsinek tűnik, de sok minden belefér és praktikus. Végül pedig egy fekete Converset választottam, mert ha rohanós napom van akkor szeretem a kényelmes cipőket. 

 

p5087994.JPG

 

p5087996.JPG 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr648697180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása