KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Július varázsa

2016. július 01. - Kreatív Varázs

Ez a félév olyan gyorsan eltelt mintha pislogtam volna egyet, nem is értem hogyan telhet el ilyen gyorsan az idő és közben még egy évet is öregedtem, mert májusban volt a szülinapom. Ez idő alatt leforgatták a szívek szállodája legújabb részeit, abszolváltam az egyeteme, elutaztam Hollandiába repülővel ami mindig is az egyik állom úti célom volt és ipari mennyiségben gyártom a süteményeket a legújabb receptek felfedezése érdekében. Olyan sok dolog történt egy szempillantás alatt, hogy olyan volt mint egy álom. 

 

1.png


Természetesen voltak olyan céljaim ebben a félévben amit nem tudtam teljesíteni vagy nem volt rá lehetőségem, de ezeket inkább újabb kihívásnak tekintem és remélem, hogy a sikerülni fognak, pl: egészségesebben élni, többet edzeni még több elszántsággal, megtanulni rendesen rajzolni.  Kíváncsian várom, hogy mit hoz a holnap, mert az élet rövid, de most élvezzük ki a nyarat :) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi az aminek örültetek az utóbbi időben vagy sikerült elérnetek ebben a félévben?

 

nyar.JPG

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr728860872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása