KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Primark Haul 1. rész

2016. szeptember 23. - Kreatív Varázs

Még augusztusban voltam a Primarkban, és szerettem volna egy haul videót készíteni azokról amiket vettem, de ez sajnos nem sikerült. Így most befotóztam amiket vettem, és olyan sok mindent vásároltam, hogy egy bejegyzésbe nem fért bele, ezért egy az első felét most láthatjátok. A Primarkban szinte mindent lehet venni az otthoni dekorációtól kedve a ruhánát mindent néhány euróért. A beauty részlegen olyan sok minden volt már 1,5 eurótól kezdve, hogy nagyon nehéz volt kiválogatni, hogy mit is szeretnék megvenni. De ha egyszer valaki eljut a Primarkba akkor már nehéz lesz eljutni a kasszához úgy hogy közben semmit nem teszel be még pluszba a kosaradba. 

p9239391.JPG

p9239397.JPG

p9239398.JPG

p9239396.JPG

 

p9239399.JPG

p9239400.JPG

p9239403.JPG

Bögre 2,5 Euró

A szépség termékek közül:
Testpermet 4 Euró,
Szempillaspirál 1,5 Euró,
Bal oldalon lévő ecset 2 Euró,
Bal középen lévő ecset 2 Euró,
Jobb oldalon lévő ecset 1,5 Euró,
Jobb oldalon lévő ecset 3 Euró,
Hajcsavaró 1,5 Euró

Kék színű cipő 4 Euró
Fekete bakancs 10 Euró

Ha külföldön jártok akkor érdemes benézni a Primarkba, mert ezen kívül biztosan vannak, akcióik is. Az üzlet listát itt tudjátok megnézni: https://www.primark.com/en/our-stores

 Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr4311738463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása