KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Primark Haul 2. rész

2016. szeptember 27. - Kreatív Varázs

A Primark haul második részében a táskákat és a ruhákat gyűjtöttem össze. Az üzletben már 8 eurótól lehet táskákat venni, kisebb és nagyobb méretben is. Mind a három táskát 14 euróért vettem és azért szeretem őket, mert sok minden elfér benne. A felsőket 3-3 euróért vettem, de a kedvencem az összes közül a fekete oldal cipzáros kabát, amibe azonnal beleszerettem. Az áráról nem is beszélve, mert 14 euró volt ez a csodaszép őszi darab. 

 

p9269410.JPG

p9269414.JPG

p9269424.JPG

p9269404_1.JPG

p8219089.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr8311747967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása