KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Őszi ajtó dekoráció

2016. szeptember 29. - Kreatív Varázs

Szeretek dekorációt készíteni és amikor megláttam, hogy a szomszédom milyen szép, őszi papírkoszorút készített, nekem is megjött a kedvem és rájöttem, hogy az ősz tényleg itt van.

 p9289514.JPG

Először a Praktikerben beszereztem egy kisebb koszorút, amit bármelyik Kreatív Hobbyban is meglehet vásárolni. Majd az internetről letöltöttem falevél sablonokat és ezek segítségével színes papírból készítettem  a leveleket. Ezután a koszorút körbetekertem a bézs szalaggal és ragasztópisztollyal oda ragasztottam, a falevelekkel és a masnikkal együtt. Végül pedig a bézs szalagból készítettem egy akasztót a tetejére, és már kint is van az ajtónkon. Az elkészítés a koszorú méretétől és a falevelek számától is függ, nekem kb. 2 óra volt mire mindennel együtt elkészült. 

Eszközök:
Koszorú
Színes papírok
Olló
Ragasztópisztoly
Bézs szalag
Arany szalag

p9279426_1.JPG

p9279428.JPG

p9279434.JPG

p9279443.JPG

 p9289511.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr2111747919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása