KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Kedvenc lakk márkám

2016. szeptember 30. - Kreatív Varázs

Mondhatni, hogy beauty és körömlakk mániás vagyok, mert ha meg kéne mondanom, hogy kb. hány lakkom van jelenleg akkor 80-ra tippelnék. Ha bemegyek egy drogériába akkor a legelső dolgok, hogy a smink részlegre megyek és végig nézem, hogy milyen újdonságok jöttek és ezalól a körömlakkok sem kivételek. Nagy valószínűséggel ezt a mennyiség életem végéig elég lenne, de minden héten egyre egyre szebb lakkok jönnek ki. 

p8269134.JPG

A körömlakk mániámnak köszönhetően sok lakk márkát kipróbáltam már az évek során. Előfordult már, hogy egy márkától nagyon sokat vártam majd nagyot csalódtam, de ez fordítva is volt. A kedvenc lakk márkám már évek óta az Aden, a lakkjaival teljesen véletlenül találkoztam, mert ajándékba kaptam őket pár évvel ezelőtt talán karácsonyra. Az elején nem sokat vártam tőle, mert még soha nem hallottam a márkáról, de a tartóssága ezt teljesen megcáfolta. Egy hét után azonnal beleszerettem a márkába és az évek során én is egyre több és több színt szereztem be.

Az Aden márka sajnos drogériában nem elérhető, viszont a honlapjukon tudtok vásárolni ami itt értek el. A többi kozmetikumukat nem próbáltam, viszont a lakkjaik tényleg nagyon jó és ráadásul teljesen megfizethető áron lehet őket megvásárolni. 

p8269140.JPG

p8269142.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr3411755227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása