KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Last minute ajándék csomagolás

2016. december 24. - Kreatív Varázs

Minden évben különbözőek az ajándékaim csomagolásai, néhányra festeni szoktam és van amelyikre karácsonyfa díszeket rakok. Ez a tradícióim idén sem lesz másképp, mert a karácsony a kedvenc ünnepem és a legkülönlegesebb napok az évben. Idén arany színű csomagoló papírt vettem és arra festettem, rajzoltam, színes celluxot ragasztottam.  Néhányra masnit is kötöttem és végül karácsonyfa ággal dobtam fel. Nagyon élveztem a csomagolást, mert nincs megszabva hogyan kell, hogy kinézzen, így a fantáziánkat el lehet engedni és csak rajtunk múlik hogyan fog kinézni. 

pc221070.JPG

pc221060.JPG

pc221077.JPG

pc221082.JPG

pc231136.JPG

pc231124.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr3212070977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása