KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

2. Blog szülinap és új év

2016. december 29. - Kreatív Varázs

Összesen: 2 év, 297 bejegyzés, 62 illusztráció, 36 torta, 1 új asztal, 50 toll és több száz óra ötletelés és írás. Röviden és tömören ez a Kreatív-varázs blog és én számokban. Az emberek mindig megkérdezik, hogy nem bánom-e hogy ennyi időt vesz igénybe a blogolás és miért csinálom még mindig. A válasz nagyon egyszerű ezért mert szeretem és mert büszke vagyok a blogomra. Nem csak a blogra hanem minden egyes sütire, DIY ajándékra, sminkre és mindenre amit megtanultam és elsajátítottam. 

Két év alatt nagyon sokat tanultam az írásról, fotózásról, sütésről, sminkről, divatról és nem utolsó sorban önmagamról. Ha egy dolgot kellene mondanom, hogy mi az amit nem bántam meg az életemben akkor határozottan a blogomat választanám, mert teljes mértékben engem tükröz és minden egyes pillanatát élvezem. 

pc291217.JPG


Ma a blog 2. szülinapját ünnepeljük és lassan közeledik az új év (ami olyan gyorsan telik, hogy alig pislogok kettőt, de már el is telt). Mindenki új lendülettel és sok újévi fogadalommal kezd neki az új évnek, de az idő elteltével  már nem szoktam újévi fogadalmat tenni, mert ahhoz hogy elkezdjek valami újat ahhoz nem kell, hogy új év legyen. Viszont nagyon várom, hogy 2017-et írjunk, mert izgatott vagyok, hogy mit fog hozni a jövő. Még több bejegyzés és izgalmas receptek, ötletek biztosan lesznek a blogon jövőre is. 

Nem utolsó sorban szeretném nektek megköszönni a sok pozitivitást, energiát, kommentet, levelet, szeretetet. Nagyon sokat jelent számomra, hogy ennyien olvastok és köszönöm a visszajelzéseket. :)

pc291210.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr1012080849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása