KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Makeup Revolution Review

2017. január 04. - Kreatív Varázs

Nemrég vásároltam a Pinkpanda oldalán ezeket a Makeup Revolution rúzsokat, amiket már a korábbi rendelésem alkalmával megszerettem volna rendelni. Amikor megláttam ezt a kék színű rúzst azonnal beleszerettem és mellé egy fekete színűt és a bal oldalon látható bordót is korárba tettem. 

p1031727.JPG

Azért vásároltam a sötétebb színeket, mert szerettem volna ombre színű, fekete és kék színű ajkakat, a bordót pedig bármikor hordhatom télen. Sajnos annyira nem váltak be ezek a rúzsok, mint amit vártam volna. Nincs szép színűk és könnyen lejönnek, elmosódnak. A kezem látható tesztek 5-6 réteg után néznek ki így. Látható, hogy nem fednek olyan jól és néhol foltos, sőt a fekete színű rúzs nem is fekete hanem inkább lilás színe van és sajnos Összességében nem teljesen érte meg megvásárolni ezeket a rúzsokat, sajnos nem tudom őket hordani, mert olyan könnyen és gyorsan elkenődnek, hogy inkább tartósabb rúzsokat használom. 

p1031726.JPG

p1031730.JPG

p1031733.JPG

p1031741.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr7212094745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása