KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Hogyan tisztítsd a sminkecseteidet!

2017. január 18. - Kreatív Varázs

Régen mindig a mosdókagylóban tisztítottam meg az ecseteimet kb. három- négy hetente, majd néhány hónapja megvásároltam a Rossmannban ezt a kicsit szilikonból készült ecsettisztítót. A megvásárlás után elpakoltam a sminkcuccaimmal együtt és múlthéten találtam meg újra. Nagyon örültem neki, hogy végre előkerült és azonnal kitisztítottam az összes sminkecsetemet. 

A tisztítási folyamat nagyon egyszerű: Meleg vízbe tesszük az ecset tetejét, majd szappanba mártjuk és jó alaposan meleg vízben kimossuk. Ezt a folyamatot többször megismételjük, addig amíg teljesen tiszta nem lesz. Később törölközőbe megtöröljük az ecseteket és fejjel lefelé megszárítjuk. Nagyon fontos, hogy fejjel lefelé szárítsuk meg, mert ha nem így teszünk akkor az ecset szőr végénél lévő ragasztás elengedhet. Lejjebb egy videót is láthattok, hogyan érdemes az ecseteket megtisztítani. 

p1152301_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr3512136027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása