KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Denim on denim outfit

2017. március 30. - Kreatív Varázs

Tavaszi divat tipp: Viselj farmert farmerral! Tavaly ősszel és most tavasszal az egyik divat irányzat a farmert farmerral viselet, amik lehetnek ugyan olyan vagy eltérő színűek. Nagyon szeretem ezt a farmer dzsekit amit egy hasonló színű farmerral párosítottam. A magassarkút pedig évekkel ezelőtt vásároltam, de nem hordtam, idén viszont elhatároztam, hogy minél többet fogom viselni. Szerencsére ez a nude szín nagyon sok mindenhez passzol, ezért biztosan visszatérő darabja lesz az outfitteimnek. 

 

untitled_design_44.jpg

 p3263680.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr9312387799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása