KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Crystal nails hosszan tartó lakk teszt

2015. február 03. - Kreatív Varázs

Nagyon meglepődtem amikor az egyik drogériában Crytal Nails hosszan tartó lakkokkal találkoztam. Egy egész különálló polcon csak CN long lasting lakkok voltak, amelyeket a színskála összes árnyalatában lehet kapni. Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen minőségű lehet, ezért az egyik kedvenc színemet a pirosat vásároltam meg. Sokféle piros lakkom van amit általában két rétegben szoktam felvinni, hogy tényleg piros színe legyen a körmömnek. Miután egy rétegben felvittem ezt a lakkot nagyon meglepődtem, mert olyan piros színe volt amilyen egyetlen piros lakkomnak sem. Ez után már csak egy átlátszó réteget használtam az összehatás kedvéért. 
A lakk körülbelül 4-5 napig bírja kopás nélkül, persze ez attól is függ hogy közben milyen házimunkát végzel. Nem csak az tetszik ebben a lakkban, hogy hosszan tartó és jól pigmentált, de még az ára is nagyon baráti, kb. 700 Ft-ért vettem ezt a G2-es színt. 

 Have a nice day! :) 

unnamed_1_.jpg

wp_20150129_047.jpg

unnamed_4_.jpg

 

unnamed_3_.jpg

 

unnamed_2_.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr297137451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása