KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Egy blogger mindennapjai

2016. augusztus 03. - Kreatív Varázs

Mindig is meg akartam írni ezt a bejegyzést, decemberben el is kezdtem, de aztán nem fejeztem be, mert nem gondoltam úgy hogy elég tapasztalatom van, mert akkor még csak egy éve blogoltam. Most viszont úgy gondolom, hogy megérett ez a poszt a befejezésre és vannak olyan dolgok amit akkor máshogy láttam mint most.

blog.JPG

Elsősorban szeretnék azokra a kérdésekre válaszolni, amiket kapok:

Azért blogolsz, mert nem gondolod magad elég szépnek?
Nem, nem azért blogolok, hanem azért mert szeretem csinálni, kifejezni magam és azokkal az emberekkel akik ezt kérdezik a saját testképükkel van problémájuk. 

Miért blogolsz?
Azért mert szeretem másokkal is megosztani azokat a tippeket, ötleteket amiket az évek alatt gyűjtöttem össze és a blog is a kreativitásom kifejezésének az egyik formája. 

Nagyon szépek a torták és sütik amit sütsz, de ennyire finomak is?
Ha nem lennének finomak akkor nem kerülnének fel a blogra. Nem minden süti amit elkészítek kerül fel a blogra, mert gyakran többszöri sütésre áll összes a recept, így csak azokat teszem fel amik nekem is ízlik és szívesen osztom meg veletek. 

Téged szponzorál valamilyen cég?
Nem, nem szponzorál, amit bemutatok, tesztelek azt mind a saját pénzemből vásárolom meg. 

Ezen kívül sok kérdést szoktam kapni, amikre megpróbálok minél hamarabb válaszolni. 

kepkivagas.JPG

Blogolni és megmutatni azokat a dolgokat amiket szeretsz, kedvelsz nem mindig könnyű mert néha úgy gondolod hogy ezt biztosan mindenki szeretni fogja és sok embert érdekelhet egy poszt, de végül kiderül, hogy ez nem így van. A pozitív hozzászólásokon kívül negatív visszajelzéseket is kapok, de ezekkel nem szoktam foglalkozni, mert azt csinálom amit szeretek és az hogy ez valakinek nem tetszik a saját véleménye. A filozófiám az, hogy nem szabad törődni azokkal az emberekkel akik lehúznak, mert akkor bevonzod a negatív dolgokat. Fontos, hogy csináld azt amit szeretsz, még akkor is hogyha az nem megszokott pl: blogolás. Mert ha boldog vagy akkor fogsz előrébb kerülni az életben.  

blogo.JPG

A blogolás időt vesz igénybe és teljes mértékben kifejezhetem a kreativitásomat. Az évek sokan jöttem rá arra, hogy egy egy dolgot hogy érdemes lefotózni, milyen szögben és milyen fényben. Milyen hosszú legyen egy-egy szöveg és milyen hosszan írjam le a véleményemet. Ez idő alatt kétszer akkora lett a smink kollekcióm, több mint 200 cikket írtam meg és annyi tortát sütöttem meg mint egy cukrászda, de mind ezt imádom. 

Összességében imádok blogolni és a KREATÍV-VARÁZS a szívem csücske, nagyon szeretem azt hogy ilyen sokan olvassátok, támogattok remélem olyan ötleteket találtok amit feltudtok használni 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr678210724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása