KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Lovely, Klips review

2017. január 27. - Kreatív Varázs

Nagyon sok pozitív visszajelzést olvastam a Lovely Klipsről ami Kylie Jenner népszerű matt rúzsainak a drogériai változata. A vélemények között olvastam, hogy többen vadásznak erre a beauty termékre, mert alig lehet kapni, de ma szerencsére megtudtam vásárolni. Ebből a lipkitből kétféle szín kapható, ez a Sweety és a Neutral Beauty ami hasonlít a nude színhez. 

p1272532.JPG

Ami először feltűnt hogy nagyon hasonlít a többi Lovely matt rúzshoz. Miután kipróbáltam a szájceruzát azonnal beleszerettem, de a rúzs kipróbálása után megijedtem hogy más színe van mint a ceruzának. De az ijedtségem csak addig tartott amíg megszárad a rúzs és pont ugyan olyan színű lett mint a ceruza.
A rúzst egész nap hordtam és összességében nagyon szép színe van, nehezen jön le, mint a többi Lovely rúzs, az összetételük nagy valószínűséggel ugyan az. Szívesen ajánlom a Klipst, mert nagyon megéri. 

p1272536.JPG

p1272542.JPG

p1272551.JPG

p1272616.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr1412160995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása