KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Nail fail- Essence metal nails

2017. szeptember 11. - Kreatív Varázs

Biztos számotokra is ismerős az érzés, amikor a boltban megvesztek egy kozmetikai terméket, már alig várjátok hogy hazaérjetek és kipróbáljátok majd rájöttök, hogy ez a termék nem is annyira jó, mint az vártad volna és végén csalódott leszel.  

Ma pontosan ezt éreztem, elmentem a drogériába hogy megvegyem az Essence legújabb metal shock szájfényét és  metal shock nail powdert, de végül csak az utóbbit vásároltam meg amiből három szín volt kapható, én a 03-I'm so fancy színt vásároltam meg. Már alig vártam, hogy kipróbáljam, de az eredmény, sajnos lelombozó volt. A körmeimnek hasonlónak kellett volna lennie, mint a lenti képen láthatónak, amit az Essence instagram oldalán találtam. 

1.PNG

A lenti videóban láthatjátok, hogy sajnos a körmeim nem lettek lila színűek, a portól csak enyhe színváltós színük lett. Először egy test színű körömlakkot vittem fel, majd a port beledörzsöltem a körmeimbe ahogy a használati utasításba le van írva. Kicsit csalódott vagyok, de azon gondolkoztam hogy lehet lila színű körömlakkot kellene felvinnem majd utána beledörzsölnöm a port, hogy a képen látható legyen. Összességében a terméknek 5/2-es adok, mert színváltós színe lett a körmömnek, de határozottan nem lett olyan, mint amit ígértek. 

 

 

untitled_design_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr4312821992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása