KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Cupcake-rózsaszín manikűr

2015. január 03. - Kreatív Varázs

Szombat van és végre van egy kis időnk magunkra, elkészíthetjük ezt a cupcake-rózsaszín manikűrt. A csíkok elkészítéséhez szükséges egy kis kézügyesség és gyakorlat. Annyira megtetszettek ezek a körmök, hogy én is elkészítettem őket azt általam készített képeket a videó alatt láthatjátok. 

 

Ezeket a körömlakkokat és applikátort használtam, de bármilyen fajta körömlakk jó lesz az elkészítéshez.Mint látjátok én sem egy fajtát használtam. 

wp_20150103_002.jpg

Mint a videóban én is halvány rózsaszínnel lakkoztam ki a először körmeimet.

wp_20150103_008.jpg

Így sikerült a cupcake a gyűrűs ujjamon 

wp_20150103_015.jpg

wp_20150103_018.jpg

Végül pedig a csíkok a többi körmömön. Most készítettem először csíkos körmöket, ezért mindegyikre csak egy csíkot tettem, mert annyira nem voltak biztosak a kezeim, hogy több csíkot is csináljak rá.wp_20150103_035.jpg

Még egy kicsit gyakorolnom kell a cupcaket és a csíkozást, de egy kis idő után biztosan mindenki belejön :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr957034767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása