KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Makeup Revolution teszt

2015. június 26. - Kreatív Varázs

Már hónapok óta nézegettem a Pink pandán (pinkpanda.hu) lévő sminktermékeket és végre a szülinapomon több dolgot  rendeltem, köztük egy szemhéjpúder palettát is. Nagyon nehéz volt választani a sok paletta közül, de végül a Makeup Revolution Iconic 1. szemhéjpúder palettájára esett a választásom. Olyan palettát szerettem volna amiben van nude, csillogó és sötét szín is. Szerencsére ebben a palettában mind a hármat megtaláltam. Amikor kibontottam a csomagolásból már akkor nagyon tetszettek a színek és azonnal ki is próbáltam. A palettához jár egy két oldalú ecset is amivel könnyedén felvihetitek a színeket. Annyi hátránya van a palettának hogy kicsit nehéz kinyitni, mivel műanyagból van.  A világos színeket kétszer kell felvinni, hogy tényleg jól pigmentált legyen, viszont a sötétebb és csillámos színeket elég csak egy rétegben felvinni. A smink körülbelül hat órán keresztül marad fenn anélkül, hogy igazítani kellene. (A felvitel előtt mindenképp tegyetek fel primert, ez minden szemhéjpúder felvitele előtt ajánlom).

Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a palettát, mert 14 szín van benne a világostól a sötétig és ilyen jó áron nehéz olyan palettát találni ami ilyen jól pigmentált és ilyen sok szín van benne. 

 

makeup_revolution.png

nevtelen_6.png

wp_20150604_012.jpg

Itt láthatjátok az összes palettában lévő színt.

wp_20150604_043.jpg
Ennél a sminknél aranyat vittem fel , majd bronzot tettem a szemhéjam szélére. 

arc.png
Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr147575520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása