KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Hogyan készítsünk crop topot

2015. július 22. - Kreatív Varázs

A nyár slágere a crop top, ami rövidebb derékig érő felsőt jelent. A topot otthon is el tudjuk készíteni amihez nem kell más mint egy olló és egy olyan póló amit fel szeretnénk használni. Én egy egyszerű mint nélküli fehér rövid ujjú pólót választottam, amit először kiterítettem majd derék magasságban egyenes vonalban levágtam. Aki szeretné az ujját is levághatja a pólónak, hogy szellősebb legyen. Miután levágtam derék magasságban, úgy gondoltam, hogy festek az elejére valamit, vagy készítek egy feliratot. Végül a mellett döntöttem, hogy egy vicces feliratot készítek: my other bags are Prada.  Rémelém ti is elkészítitek a saját vicces crop topotokat :)

crop_top.png

wp_20150721_008.jpg

wp_20150721_009_1.jpg

instagramcapture_b5502257-c122-4b33-b2ec-366ff63452e0.jpg

Have a nice day! :) Lilla

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr837648036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása