KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Készíts egyedi füzetet!

2015. szeptember 20. - Kreatív Varázs

Az iskolakezdéskor mindig nagyon sok füzetet vásárolok és általában az egyszínű darabokat választom, hogy később olyat készítsek belőlük ami nekem tetszik. Szeretem a füzeteimet egyedivé varázsolni amihez különböző technikákat szoktam alkalmazni, de a mostani füzeteimre a ragasztásos technikát alkalmaztam.

p9201169_1.JPG

Ahhoz, hogy elkészítsük az egyedi füzetünket szükségünk van egy olló, egy ragasztóra és nagyon sok magazinra amik lehetnek régiek is. Először kitaláljuk, hogy milyen téma alapján szeretnénk, hogy a borítónk kinézzen. Lehet divat, gasztronómia, utazás, egy szín vagy színek alapján. Én három füzetemnek készítettem új külsőt. A nagy füzetre nagyobb képeket választottam gasztronómia témában, a középső fekete-fehér mintázatú lett a kisebb pedig kék és bézs. Először is az újságokat alaposat átnézzük és kivágjuk azokat a mintákat, színeket, formákat amilyen témák alapján szeretnénk beborítani a füzetünket.  Majd ezeket a kivágott darabokat felragasztjuk a borítóra, de nem egymás mellé hanem gyakran egymásra ragasszuk őket rétegezve. Aki szeretne még rajzolhat is rá, de nekem e-nélkül tetszenek.

p9191109.JPG

p9191115.JPG

p9191117.JPG

p9201159.JPG

p9191118_1.JPG

p9201163.JPG

p9201164.JPG

 Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr407803136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása