KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Glamour napi bevásárlás

2015. október 10. - Kreatív Varázs

A múlt héten említettem, hogy már nagyon várom a Glamour-napokat mert sok olyan kozmetikai termék volt leárazva amit szerettem volna megvásárolni. Több boltot és drogériát végigjártam mire megvásároltam mindent és szerencsére a termékekre 50%-os kedvezmény volt. 

pa101763.JPG

A fő célom a smink kollekcióm felfrissítése volt, mert eddig nagyon kevés őszi tónusú darabom volt. Már  két héttel ezelőtt kinéztem magamnak a Maybelline lila színű rúzsát és ezen kívül szerettem volna egy krémes állagú alapozót is. A bevásárló körutamon megvettem ezt a csodálatos lila Maybelline rúzst amely a 365 számú és Plum passion néven találjátok meg. Egy ehhez hasonló színű Astor rúzst is vettem Sweet Toffee néven. Van több Rimmel termékem és ezért a Stay Matt alapozót választottam Ivory tónusban. Az Essencetől pedig a soft- touch mousse krémes állagú alapozót vásároltam meg. Végül pedig a L'Oreal tengerkék lakkjára esett a választottam, nem volt tervben a körömlakk vásárlás, de annyira megtetszett ez a szín hogy nem tudtam ellenállni.

Már várom, hogy teszteljem az összes gyönyörű szép zsákmányomat és beszámoljak nektek róluk. 

pa101792.JPG

pa101785.JPG

 

pa101781.JPG

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr817955064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása