KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Mézes-körtés keksz

2015. október 25. - Kreatív Varázs

Miután a körtetortám jól sikerült és még körte szezon van ezért szerettem volna egy másik körtés receptet is kipróbálni. Végül több receptet elolvasva a mézes-körtés kekszet választottam. Szerencsémre a süti több napig is eláll, nem kell azonnal elfogyasztani és lekvárral vagy nutellával nagyon finom. Az eredeti recept szerint kevesebb mézet kell beletenni, de én édesen szájú vagyok és 2 kanállal több mézet tettem bele, de szerencsém volt, mert így tökéletesen érződik a méz és a keksz is. 

pa232160.JPG

A hozzávalók:
3 tojás
5 evőkanál méz
1 csomag sütőpor
30 dkg liszt
3 nagy körte
150 dkg lágy vaj
125 dkg tejföl

Először egy nagy tálban beletesszük a lisztet és a sütőport majd összekeverjük. Egy másik tálban pedig beletesszük a vajat, tejfölt, tojásokkal, a mézet és a lereszelt körtéket. Ezután a lisztes keveréket hozzáadjuk a masszához és alaposan elkeverjük majd a kivajazott sütőtálcára kör formába helyezzük a tésztát, ami nekem sajnos nem sikerült teljes mértékben. 

pa232168.JPG

Ha szeretnénk vajkrémet is készíthettek hozzá amihez szükségünk van 15 dkg vajra és 25 dkg porcukorra. A kettőt egy tálba téve habverővel összekeverjük, majd egy késsel a kekszre kenjük. 

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr208021055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása