KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Életmód váltás-Sportolásra fel!

2016. február 18. - Kreatív Varázs

Tavaly júniusban úgy döntöttem, hogy elkezdtek otthon edzeni amiről írtam is egy cikket, hogy milyen videókat ajánlok. Viszont utána kicsit visszaesett a lelkesedésem a nagy melegnek köszönhetően, de most január végén újból elkezdtem edzeni. A célom az, hogy jobb formába és kondícióba kerüljek és ne essen nehezemre a busz után futni vagy felsétálni az ötödikre. Rájöttem, hogy néha az ember észre sem veszi, hogy a sok ülés mennyire rossz a testnek és mozogni kell, mindegy milyen formában. Szóval a kezdeti lelkesedésem után bevásároltam egy pár súlyzót és néhány edző ruhát, szerencsére kulacsom már volt. 

 
p2186257.JPG

Ezeket az edzéseket otthon könnyedén el lehet végezni. Eddig is nagyon szerettem a Tone It Up videói és most januárban újabb fitness sorozattal jöttek ki amik nagyon jók és az egész testet megmozgatják. Másik nagy kedvencem a BeFit YouTube csatorna ahol több száz videó között lehet válogatni a kezdő szinttől a haladóig, különböző edzők társaságában, sőt akár egy hat hetes edzést is végig lehet csinálni néhány sorozat alapján. Ezeken kívül több száz csatorna és edző videó van fent a YouTubeon. 

Az egyik kedvenc Tone It Up videóm

Amióta újra neki fogtam, általában heti háromszor edzek, de mindig próbálok több napot is beiktatni és minimum fél órás különböző intenzitású videókra. Habár az egyik ismerősöm azt mondta, hogy a kezdeti fellángolás nem szokott tovább tartani mint 3-4 hónap. Én azért kitartó vagyok és tovább fogom csinálni, mert fontos, hogy egészségesek legyek. Persze ezen kívül az is nagy szerepet játszik, hogy mit eszünk ezért naponta legalább egy smoothie vagy két három gyümölcsöt megeszek és kevesebb szénhidrátot fogyasztok. 

Remélem ti is kedvet kaptatok ahhoz, hogy fontos legye a testmozgás és odafigyeljetek arra, hogy a mozgásszegény életmód vegye át az uralmat!

 

Have a nice day! Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr708401984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása