KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Edzés magas fokon-beszámoló

2016. március 29. - Kreatív Varázs

Lassan hat hete, hogy írtam az életmód váltásról és arról, hogy tudatosan elkezdtem sportolni. Szerencsére azóta is  rendszeresen sportolok, mivel ilyen jó idő van ezért lassan már kint is elkezdhetek futni. Továbbra is heti 2x vagy 3x edzek, attól függően hogy a héten van-e időm sétálni vagy túrázni. Az edzések általában 20-30 perc hosszúak, és inkább hasizom erősítés, kardio a fő célom. Edzés után pedig mindig salátát vagy smoothiet iszom zabbal. Természetesen a csoki fogyasztást nem preferálom, de nem is zártam ki teljesen az életemből. Most a húsvét miatt én is megettem egy pár merci csokit, de ezt nem érzem úgy hogy bűnözök mert nem fogyókúrázom hanem  csak egészségesebben próbálok élni. 

 

p3056579.JPG

Eddig sem volt problémám a súlyommal inkább csak fittebb akarok lenni és így sokkal jobban érzem magam a bőrömben. A sok zöldségtől és gyümölcstől sokkal több energiám van. Nagyon örülök neki, hogy a sportolás nem csak egy fellángolás volt, hanem kitudok tartani mellett, mert ezt szeretném csinálni. 

Az otthoni edzésnek nagyon sok jó oldala van: akkor edzek amikor akarok, olyan sokáig amikor akarok na és persze ezeket hátránynak is elmondhatnám, mert akkor adod fel amikor akarod és nem vagy rákényszerítve semmire. Szerencsére nem vagyok az a feladós típus és én inkább élvezem az edzés és nem szenvedésnek élem meg, hanem egy kihívásnak és mivel szeretem a kihívásokat ezért  számomra nagyon izgalmas. Van amikor egy 20 perces edzés után még megcsinálok egy joga sorozatot is, mert így érzem jól magam. 

Remélem ti is sportoltok ebben a jó időben, fontos hogy kitartsuk amellett amit elhatározunk. Mindig a cél a fontos és az, hogy mit szeretnénk elérni, de az biztos hogy az út nehéz és rögös lesz. 

p3036576.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr398544642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása