KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Tavaszi szett ballonkabáttal

2016. április 04. - Kreatív Varázs

A gardrób egyik kihagyhatatlan darabja tavasszal a bézs ballonkabát. Az én szekrényemben is lapul egy derékig érő homokszínű darab ami ebben az átmeneti időjárásban remek választás. Ez párosítottam a legújabb szerzeményemmel egy kicsi bézs táskával aminek a csatos részei aranyszínűek. A bézs táskához bézs cipőt választottam ezen kívül egy sötét farmert és egy bézs fekete pöttyös inget viselek. A hajamba készítettem egy vékony fonatot, amit az egyik oldalon befontam és a másik oldalon pedig lerögzítettem.

A ballonkabát a bézs színe miatt szinte minden színnel párosítható, én előszeretettel viselem kékkel. Remekül mutat balerina cipővel és magassarkúval egyaránt. Azért lett örök darab az évtizedek elteltével, mert az aktuális trendi darabokkal remekül kombinálható.   

p4037298_1.JPG

p4037304.JPG

p4037311.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr758566186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása