KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Októberi, novemberi sminkek

2016. november 05. - Kreatív Varázs

Régóta nézegettem a Catrice korrektor palettáját és úgy döntöttem, hogy megvásárolom a Rimmel BB krémjével együtt. Még nem használtam BB és CC krémet, de szeretem a Rimmel alapozókat és ezért úgy gondoltam hogy is megveszem. A korrektor palettával kapcsolatban már nyár óta döntésképtelen voltam, egyrészt érdekelt, hogy az öt színt, hogyan lehet felhasználni másrészt pedig többféle korrektort használtam és tudtam, hogy kihasználatlan lenne. De most, hogy kifogytam az alapozókból két terméket is vásároltam. 

Az essence darabokat már 2 hete megvásároltam, ezért tudtam őket tesztelni. A smokey eye palatta az őszies színei miatt megtetszett, de sajnos annyira nem pigmentált, mint ahogy vártam volna. A jobb oldalon lévő szürkés színt szinte nem is lehet látni miután felvittem, a másik két szín ez kicsit jobban látható, de összességében 5/2-re értékelem a palettát. A két szájkontúrceruza viszont a kedvenceim, mert tökéletesen illik ahhoz az AVON matt barna rúzshoz és Rimmel rúzshoz amiket már régóta használok. Ezért ezek az új beauty kedvenceim. 

pb040068.JPG

Temékek
Catrice
: Allround concealer palette
Rimmel: BB cream matt, 9 in 1 skin perfecting super makeup, light
Essence: Lipliner, 06 satin mauve
Essence: Longlasting lipliner, 05 lovely frappuccino
Essence: Smokey eye set

pb040070.JPG

pb040084.JPG

pb040071.JPG

pb040089.JPG

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr8711932815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása